Végre egy kis csönd (Katona József Színház; K:ortárs online-sorozat))
Egyre mélyülő seb
(Katona József Színház – Garaczi László: Végre egy kis csönd – 2021. február 12-i e-színházi előadás)
A csúf igazság: nehezen néztem végig. Elvégre is itt ülök félig bezárva, hogy lehetek annyira lüke, hogy a többi bezártat nézem. A premier plánban mutatott színészarcok, a videotechnika, a zene egyszer csak beszippantott. Hiába mozgott a kép, úgy éreztem rádiójátékot hallgatok. Kicsit ingerültté váltam, amire 75 perc múlva felállhattam. Valami mégsem nem engedett el, nem tudtam elűzni az arcomba tolult arcokat, a szikár, fásult mondatokat. Mindjárt Valentin-nap, Diana Krall és Tony Bennett duett-albumával próbáltam védekezni: Love is here to stay. Nem jött be.
Csáth és démonai (Vígszínház)
Irányítás
(Vígszínház, Házi Színpad - CSÁTH ÉS DÉMONAI - naplók, levelek, tárcák, versek, színdarab és regény részletek, valamint Csáth zenéi - 2021. február 13. (streamelt)
„Komolyan aggódom, hogy sohase leszek boldog”
Csáth Géza: Napló (1912-1913)
Szépen kezdődik minden: sok versengő tehetséggel megvert hősünk eldönti, hogy ő fogja irányítani az életét, aztán 0,02 g morfin reggel fél hatkor és a többi már irodalomtörténet.
Szécsi Noémi: Egyformák vagyunk (Katona József Színház; K:ortárs online-sorozat)
Női vonalak – műhelymunka
(Katona József Színház – Szécsi Noémi: Egyformák vagyunk – 2021. február 27-i e-színházi előadás)
Élni az életet, az végeláthatatlan döntés-sorozat nőnek, férfinak egyaránt. Jane Austintól – most éppen – Szécsi Noémiig ugyanaz az alapvetés a női sorsokat bemutató regényekben: a merni kérdése. Merni gyereket szülni vagy éppen ezt elutasítani, merni egy szexuális vagy házassági ajánlatra nemet mondani, felvállalni méltósággal, hogy nem vagyok már hamvas barack. Na meg ezeknek a quasi okoknak a helyrehozhatatlan okozatai. Egy erős női hármas: Jordán Adél, Pálos Hanna és Székely Kriszta a regény nyersen ütős kivonatát teszi elénk.